Which cases you can request a refund

 ในกรณีที่ลูกค้ามีความประสงค์จะขอคืนเงินหรือเปลี่ยนสินค้า สามารถทำได้ภายใน 7 วันหลังจากได้รับสินค้านั้นแล้วทางบริษัทจะรับผิดชอบในส่วนของค่าใช้จ่ายในการคืนสินค้าหรือเปลี่ยนสินค้า เฉพาะในกรณีที่เป็นข้อผิดพลาดของทางบริษัท

ตามกรณีดังต่อไปนี้

  • สินค้าไม่ได้มาตรฐาน
  • สินค้าแตกต่างจากการสั่งซื้อหรือไม่ตรงจากที่สั่งซื้อ
  • สินค้าเกิดความเสียหายหรือไม่สามารถใช้งานได้(กรณีที่ได้รับความเสียหายมาจากบริษัทเท่านั้น)
  • ชิ้นส่วนสูญหายหรือได้รับไม่ครบดังที่ระบุไว้ส่วนในกรณีอื่นๆ

You can get a refund or replace the product within 7 days after you received the product. Our company will be responsible for the cost of returning or replacing.  In the following cases;

· The product is non-standard

· The product is different from your ordering

· The product is damaged or cannot be used (only the product is damaged from our company)

· Missing parts or incomplete package.

1.กรณีลูกค้าจ่ายแล้วยังไม่ส่งของ ขอคืนเงินได้ไหม

บริษัทไม่อนุญาตให้มีการคืนเงิน หากเหตุผลคือแค่เปลี่ยนใจอย่างไรก็ตาม บางบริษัทมีนโยบายของตัวเองที่จะเสนอการคืนเงินแลกเปลี่ยน หรือให้เครดติ สำหรับซื้อสินค้าอื่นจาก ‘การเปลี่ยนใจ’ ทางบริษัทขอสงวนสิทธิ์ไม่คืนเงินในทุกกรณี

1. The customer has paid and has not delivered the products. Can they request a refund?

If you would like to request the refund because of ‘Change your mind’.

Please note that we cannot accept the refund for this case. However, some companies have their policies to offer another choice such as replacement, refund, or give credit for purchasing other products. ‘Change of mind’ Our company reserves the right, in any circumstances to refund.

2. กรณีจ่ายแล้วส่งของแล้ว แต่ยังไม่ถึง ลูกค้าขอคืนเงินได้ไหม

ทางบริษัทขอสงวนสิทธิ์ไม่คืนเงินในทุกกรณี เนื่องจากบริษัทได้ทำตามขั้นตอนอย่างถูกต้อง จนถึงขั้นตอนส่งมอบไปแล้ว ยกเว้นกรณีดังต่อไปนี้

  • สินค้าไม่ได้มาตรฐาน
  • สินค้าแตกต่างจากการสั่งซื้อหรือไม่ตรงจากที่สั่งซื้อ
  • สินค้าเกิดความเสียหายหรือไม่สามารถใช้งานได้(กรณีที่ได้รับความเสียหายมาจากบริษัทเท่านั้น)
  • ชิ้นส่วนสูญหายหรือได้รับไม่ครบดังที่ระบุไว้

2. The company already sent the product (delivery status). The product has not arrived. Can they request a refund?

Our company reserves the right, in any circumstances to refund. We cannot give you a refund except in the following cases;

· The product is non-standard

· The product is different from your ordering

· The product is damaged or cannot be used (only the product is damaged from our company)

· Missing parts or incomplete package.

3. กรณีลูกค้าชำระเงินแล้ว ลูกค้าได้รับของแล้ว

ขอคืนเงินภายใน 7 วัน หลังจากได้รับสินค้านั้นแล้ว การคืนสินค้าที่เกิดจากความผิดพลาดของทางบริษัท เงินค่าสินค้าทางบริษัทจะทำการคืนเงินภายใน 14 วันทำการ โดยหลังจากที่ทางบริษัทได้รับเอกสารต้นฉบับใบกำกับภาษี และ ต้นฉบับในเสร็จรับเงิน บัญชีธนาคารของทางลูกค้าจากทางลูกค้าเป็นที่เรียบร้อยแล้ว

โดยเงื่อนไขการคืนเงิน ตามกรณีข้างต้นที่กล่าวในข้อ 2

3. After the customer received the product, they would like to request a refund within 7 days, can they request the refund?

Each order is carefully checked and packed before shipping. However, You have the right to request a refund within 7 days after you received the products Also, you can replace the products if you received the damaged product or any problem caused by our mistake. The company will refund the product cost within 14 working days after the company has received the original tax invoice document and original customer bank account payment. (Refund conditions as mentioned in item 2)

4. กรณีลูกค้าชำระเงินแล้ว ลูกค้าได้รับของแล้ว แจ้งคืนสินค้าหลังจากวันที่ 7 เป็นต้นไป

กรณีการคืนสินค้าลูกค้าจะต้องส่งคืนสินค้าภายใน 7 วันหลังจากที่ได้รับสินค้าเท่านั้น และต้องได้รับการยืนยันจากบริษัทเรื่องการขอคืนเงินจากลูกค้า ถึงจะได้รับเงินคืนจากทางบริษัทและต้องเป็นไปตามเงื่อนไขของทางบริษัท กรณีลูกค้าส่งของหลังจาก 7 วันทำการ ทางบริษัทขออนุญาตไม่ทำการคืนเงินค่าสินค้า ในทุกกรณี

4. The customer received the product and they would like to request a refund and replacement after 7 days.

According to our condition, customers must return the product within 7 days after receiving the product. If the customer would like to refund or replace the product after 7 days.  Our company reserves the right, in any circumstances to refund.

***นอกเหนือจากเงื่อนไขนี้ทางบริษัทขออนุญาตไม่ทำการคืนเงินค่าสินค้า ในทุกกรณี

สนใจบทความอื่นๆ ต่อไป สามารถเข้าไปอ่านบทความอื่นๆ ที่ คลิ๊ก

สอบถามเพิ่มเติม